Navia

By Lucy L. - October 19, 2015


Navia je názov ručne vyrábanej prírodnej kozmetiky, ktorú som mala možnosť vyskúšať a otestovať. Tieto produkty som si hneď zamilovala a to z jednoduchého dôvodu.


  •  Na ich prípravu sa používajú kvalitné suroviny v harmónii s prírodou
  •  Sú  100% slovenské kozmetické produkty.
  •  Nie sú testované na zvieratách
  •  Produkty Navia sú 100% handmade.


Ako prvú som si vyskúšala masku na normálnu pleť. Aj keď je moja pleť zmiešaná so zónou T, táto maska bola vhodnou voľbou. Má práškovú konzistenciu a zmešaním 1 kávovej lyžice masky s jeden a pol  kávovou lyžickou vody Vám vznikne emulzia, ktorú si nanesiete na tvár a necháte pôsobiť asi 20 minút. Už po 5tich minútach som cítila sťahujúci a osviežujúci účinok a po opláchnutí som mala trošku začervenanú pokožku, ale v priebehu pár minút bola pleť hladká,  svieža a oddýchnutá. Ja osobne masky veľmi nepoužívam, ale v rámci nedeľného relaxu napríklad vo vani, som tento  rituál začala praktizovať.  



Druhým produktom bol šľahaný telový krém s nádherným názvom "Bezstarostné ráno", ktorý ma prekvapil svojou sviežou eukalyptovou vôňou a zároveň mastnejšou konzistenciou, keďže jeho hlavné zložky tvorí bambucké maslo, mandľový a avokádový olej. Je trošku tuhší, ale keď sa nanesie na pokožku tak ju príjemne zvláčni. To,že je šľahaný, je krásne vidieť, je ako taká vláčna pena.

Všetky produkty značky Navia nájdete na oficiálnom webe www.navia.sk 
Celá stránka má nadych prírody a určite si každá prídete na svoje. Mne sa veľmi páči aj packaging a celková grafika produktov. Zakladateľka tejto kozmetickej značky je mladé šikovné dievča, ktoré sa v tomto konkurenčnom prostredí nebojí a o to viac jej držím palce.

A Čo vy a Vaše skúsenosti s prírodnou kozmetikou?   

  • Share:

You Might Also Like

1 lovely comments